повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
► Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
► Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
► Збережено всі ярлики та заводське маркування;
► Товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості.
Повернення, обмін або грошова компенсація можлива у таких випадках:
► Явний виробничий брак. Бракованим вважається товар з ознаками фабричних дефектів;
► Пересорт (ми надіслали товар, який Ви не замовляли).
У такому разі Вам необхідно написати нам на VIBER або пошту, надіславши фотографії бракованого або товару якого не було у Вашому замовленні. Ми зробимо обмін товару або повернення коштів на Вашу картку. Повернення грошей здійснюється лише після отримання від Вас товару. До повернення приймаються товари, у повному заводському пакуванню, без цінників та слідів використання.
Усі витрати на обмін та повернення ми беремо на себе.
Шановні клієнти!
Переконливе прохання – перевіряйте, будь ласка, товар на наявність бою прямо у відділенні перевізника, одразу коли отримуєте посилку. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед виправлянням та якісно його пакуємо, щоб Ви отримали цілим та не пошкодженим. Але ми не відповідаємо за компанію перевізника. А косметика – специфічний товар, який, на жаль, іноді ушкоджується під час перевезення. Якщо виникла така ситуація, необхідно скласти претензію. Якщо ви не знаєте, як це робиться, або виникли додаткові питання, зверніться до представника транспортної компанії, або зв'яжіться з нашим менеджером. Ми обов'язково допоможемо Вам.