Продавець Косметика оптом — Подільська Косметична Компанія розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4013 відгуків
Косметика оптом від "Подільська Косметична Компанія"
+380 (98) 234-37-72
+380 (50) 729-95-83
+380 (93) 004-35-34
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Шановні покупці! Замовлення, підтверджене й оплачене до 15.00, буде відправлене у цей же день. У суботу оплати приймаються до 14.00. Неділя - вихідний день, відправок і самовивозу немає. Увага! Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте про оплату! Інакше замовлення може не поїхати. Також вказуйте хто оплатив, якщо замовлення робила інша людина. Наприклад, оплатила замовлення Петрова Анна 18 березня 18:51 від Шевченка Олега. Номер ТТН ми повідомляємо на VIBER, електронну пошту або sms-повідомленням- НЕ передзвонюємо! Якщо ви не відповідаєте на телефонні дзвінки та листи, а також не сплачуєте Ваше замовлення протягом ТРЬОХ днів, Ваше замовлення анулюється. На прийняте, але не оплачене замовлення бронь не ставиться! Шановні клієнти! Переконливе прохання - перевіряйте, будь ласка, товар на наявність бою прямо на поштовому відділенні, відразу коли отримуєте посилку. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою і якісно його упаковуємо, щоб Ви отримали все цілим і не пошкодженим. Але ми не можемо нести відповідальність за компанію перевізника. А косметика - специфічний товар, який, на жаль, іноді пошкоджується при перевезенні. Якщо виникла така ситуація, на пошті необхідно скласти акт-претензію. Якщо ви не знаєте, як це робиться, або виникли додаткові питання, зверніться до представника транспортної компанії або зв'яжіться з нашим менеджером. Ми обов'язково Вам допоможемо.
  • Магазини RozetkaШановні покупці! Замовлення, підтверджене й оплачене до 15.00, буде відправлене у цей же день. У суботу оплати приймаються до 14.00. Неділя - вихідний день, відправок і самовивозу немає. Увага! Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте про оплату! Інакше замовлення може не поїхати. Також вказуйте хто оплатив, якщо замовлення робила інша людина. Наприклад, оплатила замовлення Петрова Анна 18 березня 18:51 від Шевченка Олега. Номер ТТН ми повідомляємо на VIBER, електронну пошту або sms-повідомленням- НЕ передзвонюємо! Якщо ви не відповідаєте на телефонні дзвінки та листи, а також не сплачуєте Ваше замовлення протягом ТРЬОХ днів, Ваше замовлення анулюється. На прийняте, але не оплачене замовлення бронь не ставиться! Шановні клієнти! Переконливе прохання - перевіряйте, будь ласка, товар на наявність бою прямо на поштовому відділенні, відразу коли отримуєте посилку. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою і якісно його упаковуємо, щоб Ви отримали все цілим і не пошкодженим. Але ми не можемо нести відповідальність за компанію перевізника. А косметика - специфічний товар, який, на жаль, іноді пошкоджується при перевезенні. Якщо виникла така ситуація, на пошті необхідно скласти акт-претензію. Якщо ви не знаєте, як це робиться, або виникли додаткові питання, зверніться до представника транспортної компанії або зв'яжіться з нашим менеджером. Ми обов'язково Вам допоможемо.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Шановні покупці! При виборі "Укрпошта" ПОБАТЬКОВІ вказувати в замовленні ОБОВ'ЯЗКОВО! Зверніть увагу! При відправленні замовлення у відділення "Укрпошти" післяплати (оплати при отриманні, оплати накладеним/наложеним платежем) немає. Вибираючи цю поштову службу для доставлення товару, ви повинні оплатити замовлення повністю до його відправлення. Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте про оплату! Інакше замовлення може не поїхати. Також вказуйте хто оплатив, якщо замовлення робила інша людина. Номер ТТН ми повідомляємо на VIBER, електронну пошту або sms-сообщенням- НЕ передзвонюємо! Якщо ви не відповідаєте на телефонні дзвінки чи листи, а також не сплачуєте Ваше замовлення протягом ТРЬОХ днів, Ваше замовлення анулюється. На прийняте, але не оплачене замовлення бронь не ставиться! Шановні клієнти! Переконливе прохання - перевіряйте, будь ласка, товар на наявність бою прямо на поштовому відділенні, відразу коли отримуєте посилку. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою і якісно його упаковуемо, щоб Ви отримали все цілим і не пошкодженим. Але ми не можемо нести відповідальність за компанію перевізника. А косметика - специфічний товар, який, на жаль, іноді пошкоджується при перевезенні. Якщо виникла така ситуація, на пошті необхідно скласти акт-претензію. Якщо ви не знаєте, як це робиться, або виникли додаткові питання, зверніться до представника транспортної компанії або зв'яжіться з нашим менеджером. Ми обов'язково Вам допоможемо.
  • СамовивізХмельницька область, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 6А Попередньо потрібно узгодити телефоном 098 23 43 772
  • Meest ПОШТАБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Шановні покупці! Замовлення, підтверджене й оплачене до 15.00, буде відправлене у цей же день. У суботу оплати приймаються до 14.00. Неділя - вихідний день, відправок і самовивозу немає. Увага! Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте про оплату! Інакше замовлення може не поїхати. Також вказуйте хто оплатив, якщо замовлення робила інша людина. Наприклад, оплатила замовлення Петрова Анна 18 березня 18:51 від Шевченка Олега. Номер ТТН ми повідомляємо на VIBER, електронну пошту або sms-повідомленням- НЕ передзвонюємо! Якщо ви не відповідаєте на телефонні дзвінки та листи, а також не сплачуєте Ваше замовлення протягом ТРЬОХ днів, Ваше замовлення анулюється. На прийняте, але не оплачене замовлення бронь не ставиться! Шановні клієнти! Переконливе прохання - перевіряйте, будь ласка, товар на наявність бою прямо на поштовому відділенні, відразу коли отримуєте посилку. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою і якісно його упаковуємо, щоб Ви отримали все цілим і не пошкодженим. Але ми не можемо нести відповідальність за компанію перевізника. А косметика - специфічний товар, який, на жаль, іноді пошкоджується при перевезенні. Якщо виникла така ситуація, на пошті необхідно скласти акт-претензію. Якщо ви не знаєте, як це робиться, або виникли додаткові питання, зверніться до представника транспортної компанії або зв'яжіться з нашим менеджером. Ми обов'язково Вам допоможемо.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплатити частинами
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокОплата на рахунок. Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: Номер рахунку: UA643052990000026007026008491 Одержувач: Бойчук Сергій Володимирович ФОП ЄДРПОУ/ ІПН 2400112033
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayПрийому онлайн-платежів через сервіс LiqPay від ПриватБанку Комісія LiqPay за інтернет-еквайринг 2,2% від суми чека при оплаті картами VISA і Mastercard будь-якого банку України та світу; 2,4% від суми чека при оплаті через ApplePay або GooglePay (доступно тільки в мобільному додатку Prom покупки) будь-якою картою Visa або MasterCard будь-якого банку України та світу.
  • Оплата на рахунокIBAN: UA643052990000026007026008491 ИНН 2400112033 Одержувач: Бойчук Сергій Володимирович ФОП Пизначення платежу: Оплата за товар. Комісія згідно тарифам банка в залежності від способу оплати.
  • Оплата на карту Приватбанку (5169335106306968)Карта: 5169 3351 0630 6968 Номер рахунку IBAN UA643052990000026007026008491 Одержувач: Бойчук Сергій Володимирович ФОП ЄДРПОУ / ІПН 2400112033 Призначення платежу вказуємо: оплата за товар.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay

Увага!

Безкоштовна доставка товару будь-яким перевізником при замовленні від 1000 гривень.

 

 

Правила повернення товару.

Відповідно до Закону України
"Про захист прав споживачів" та постанови  від 19 березня 1994 р. N 172 Київ.
Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"
затверджено ПЕРЕЛІК
товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
серед яких парфюмерно-косметичні вироби та інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Тому що б уникнути непорузумінь з цього приводу, пропонуємо на стадії замовлення детально узгоджувати всі нюанси вибраних Вами товарів з менеджером.
Коли товар можна повернути?
П.1 Якщо він відправлений наложеним платежем, і ви відмовляєтесь від покупки прямо у відділенні перевізника не використовуючи і не тестуючи товар. Після згоди на оплату повернення не можливе.
П.2 Якщо отриманий Вами товар має прострочений термін придатності, при умові, що Вам не надавались додаткові преференції шляхом встановлення спеціальної ціни, додаткових знижок, акційних пропозицій, то що, про що було узгоджено обома сторонами.
П.3 Якщо товар має явний виробничий дефект, бракований,  битий,

П.4 Якщо ми відправили товар, котрий Ви не замовляли (пересорт).

У випадках повернення відповідно П.2, П.3, П.4 потрібно повідомити менеджера упродовж 3-х днів від моменту отримання товару, а саме повернення здійснити не пізніше як за 14 днів від дня отримання. У цих випадках плата за повернення буде за рахунок компанії.
Всі інші випадки повернення можливі лише зі згоди менеджера і плату за повернення здійснює покупець.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner